.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود هیئت اسرائیلی به قاهره برای بررسی موضع حماس درباره آتش‌بس
یک منبع مصری اعلام کرد یک هیئت اسرائیلی برای بررسی موضع حماس درباره آتش‌بس وارد قاهره شد.
ورود هیئت اسرائیلی به قاهره برای بررسی موضع حماس درباره آتش‌بس

منبع آگاه مصری گزارش داد که یک هیئت اسرائیلی برای بررسی موضع جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در خصوص انعقاد توافقنامه آتش بس جدید مبنی بر تبادل اسرای اسرائیلی با اسرای فلسطینی وارد قاهره شده است.

 

این منبع که نامش فاش نشد به العربی الجدید گفت: «هیئت اسرائیلی که از قاهره بازدید کردند، مسئول پرونده افراد مفقود و اسرا در رژیم اسرائیل بود.»

 

او توضیح داد که «مأموریت این هیئت بررسی موضع حماس در مورد سناریو‌های پیشنهادی برای آتش بس، از جمله معامله تبادل اسرا بود.»

 

این منبع خاطرنشان کرد که هیئت اسرائیلی علاقه‌مند بود بداند که آیا موضع حماس جزئیات پیشنهادات آتش بس را رد می‌کند تا در صورت ضرورت اصلاحیه‌ها مورد بحث قرار گیرد.

 

این منبع خاطرنشان کرد: «پیشنهاد مصر که شامل دو مرحله از مذاکره است، از سوی حماس قاطعانه رد نشد، زیرا شامل دو اصل مشخص شده توسط حماس بود یعنی عدم مذاکره زیر آتش و آتش بس کامل و به دنبال آن عقب نشینی نیرو‌های اسرائیلی از سرزمین‌هایی که به آن وارد شده بودند. «این منبع فاش کرد که «دولت ایالات متحده با توجه به نگرانی‌های فزاینده در مورد گسترش درگیری‌ها، تماس‌های خود را با مصر و قطر تشدید کرده است.»

 

به گفته این منبع، موضوع آتش بس در نوار غزه در حال حاضر فریز شده و در انتظار موضع گیری جدید از سوی طرف اسرائیلی است.

 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز در یک سخنرانی در جلسه پرتنش کنست رژیم صهیونیستی با حضور خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت: اسرائیل جنگ غزه را متوقف نخواهد کرد.

 

نتانیاهو در نشست حزب لیکود پیش از نشست کنست نیز گفته بود که جنگ غزه «طولانی خواهد بود و به پایان نزدیک نیست... ما تا پایان ادامه خواهیم داد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.